elamo
New Member
Si xa non te leva nin del Bosque...
|
Post by elamo on Sept 2, 2005 15:14:55 GMT 4
deberiamos ter mais recordo para os deportistas deste pais que logran fazañas cada fin de semana e nn merecen o respeto que outros q nn son capaces nin d tirar do carro e levan toda a gloria e o caso de pereiro, serrano, cal, perez rial, portela, gomez noya, raña, jesus gutierrez "suso" estrela do negreira...jejeje bromas aparte vou comezar eu dicindo que m parece tercermundista que un campeon olimpico e dobre medallista (ouro e plata en atenas) nn tivera patrocinador ata mediados d veran e q este seña unha empresa mediana galega(telefonica xa ten bastante con sete ...jejeje) tamen m parece unha basura q a volta leve doce anos sen asomar por galicia,sendo o mellor ciclista en progresion do mundo oscar pereiro. Q vos parece a vos?
|
|
cadoi
New Member
|
Post by cadoi on Sept 2, 2005 15:32:46 GMT 4
Non son 12, son 10, Laurent Jalabert gañou en Ourense en 1995. De todas todas, imperdoable. Parece que no 2007 pode voltar á Galicia. Esperemos que así sexa. Tamén se bota de menos a Volta a Galicia, varios anos levamos sen ela xa. E ese equipo profesional galego polo que agora aboga Santiago Domínguez. ¿Imaxinades ese equipo cos galegos: Serrano, Pereiro, Blanco, Ezequiel Mosquera máis os saídos do SuperFroiz: Gómez Marchante, Ferrío, Pecharromán? Pois iso poderiamos ter logrado de contar con ese equipo.
Cambiando de deporte, piragüismo, que cos últimos éxitos dos galegos e co Europeo do 2007 a celebrar en Pontevedra se pode consolidar como o deporte máis importante aquí, polos menos en canto a resultados se refire.
Falando de Gómez Noya, a ver cómo acaba o caso deste rapaz, a Federación Española non lle permite competir por problemas de saúde; mentres, médicos independientes din que non ten problemas para competir a alto nivel. E el, fóra do circuito da Federación, vén de gañar (arrasar) no Iron Tour tras impoñerse nas 6 probas de que consta.
APOIEMOS O DEPORTE GALEGO!!!
|
|
Gattuso
New Member
El mundo se divide en dos categor?as: los que tienen la pistola cargada, y los que cavan.
|
Post by Gattuso on Sept 2, 2005 16:29:22 GMT 4
No olvidemos a Julio Iglesias, gallego de pro y ex-portero suplente del Real Madrid F.C. Por si alguien no lo sabía, juro que no es coña. Bueno, lo de "de pro" si es coña.
|
|
PACO
New Member
Non cabe duvida de que os holandeses tan coma cabras
|
Post by PACO on Sept 6, 2005 21:13:56 GMT 4
Esta claro que o deporte de elite non e nada sinxelo... e moi dificil poder chegar... sobre todo aqui en galiza. En particular nun deporte tan duro coma no ciclismo... caso que coñezo ben polo meu primo... Como moitos outros tivo que emigrar o pais veciño(Portugal), para poder dar o salto o profesionalismo... ( que de ficar por aqui nunca conseguiria...) Despois de estar tres anos por portugal en dous equipos e de ter gañado algunha que outra carreira, visto que non lle chegaba o desexado salto a un equipo Español decidiu colgar a bici (dura decision)... Por sorte (ou igual non diran alguns) so foi por un ano, e decidiu retomar a sua carreira profesional, coa sorte de destacar na volta a Portugal (rematou 4), sendo enton (por fin!! despois de tantos anos) chamado por varios equipos españois (Kelme, Eusqaltel...). Conseguindo un dos seus soños... Pq outro que ten e gañar unha etapa no tour... jejeje a quen non lle gustaria ( A ver se para o ano pode ir... ainda que co carrallo este do UCI pro tour ta complicado). Pero esas son outras historias. Bueno se queredes saber algo mais non dubidedes en preguntar Un saudo ;D
|
|
elamo
New Member
|
Post by elamo on Sept 9, 2005 0:08:20 GMT 4
gustariame saber que ofertas ten e si entrena con pereiro e serrano porque nas reportaxes que fixera a voz d galicia no tour non aportaban este dato...doutra banda eu sigo pensando, aínda que non tou seguro, que akela vez que a volta estivo en galicia foi no 93 co gallo do xacobeo d ese mesmo ano...repito que nn estou seguro d todo
|
|
elamo
New Member
|
Post by elamo on Sept 9, 2005 21:36:56 GMT 4
cando me refiro p das ofertas e con ken entreno refirome a teu primo paco!!!!por certo cando aterrizas(nunca mellor dito) en santiago disfruta o q che kede talogo
|
|
cadoi
New Member
|
Post by cadoi on Sept 13, 2005 14:40:35 GMT 4
|
|
elamo
New Member
|
Post by elamo on Sept 13, 2005 18:32:50 GMT 4
correcto, recoñezo o meu erro, pero o peor e q nun medio de información estatal comparten o mesmo erro ca min pois foi ahí onde oín que eran 12 anos...grazas pola información señor cadoi
|
|
cadoi
New Member
|
Post by cadoi on Sept 14, 2005 14:29:29 GMT 4
¿Como vou esquecer eu a Vuelta do ano 95? A Vuelta na que o meu gran ídolo deportivo, Laurent Jalabert, gañou a xeral, a montaña e a regularidade, amén de 6 etapas. Jaja forever, nunca te esqueceremos.
Por certo, este finde, poderei ver en vivo a Vuelta anos despois (6 concretamente), pois aproveitando a miña estancia en Madrid o domingo baixarei a vela, que ademais pasa a unha rúa de distancia da miña casa. E ó millor o sábado voume ver a contrarreloxo a Alcalá. Xa veremos.
|
|
|
Post by DoctorFausto on Sept 14, 2005 17:16:34 GMT 4
Que duro es "trabajar".....
|
|
PACO
New Member
Non cabe duvida de que os holandeses tan coma cabras
|
Post by PACO on Sept 14, 2005 19:31:25 GMT 4
Mario¡¡ Sinto informarte que sobre as ofertas que ten meu primo non estou o dia... Cando se acaba a volta supoño que me enterarei de algo... asi pasou o ano pasado... pero o unico certo e que polo menos ten un ano mais de contrato co Kelme... Sobre os entrenos... el non anda moito por aqui... e sei que vai entrenar moitas veces solo, e a veces con amigos seus ciclistas que correron en portugal, como ezequiel mosquera. Un saudo
|
|
tmmachine
New Member
Zocorro que me quieren violinar, me quieren llenar la'spalda pelos zoplandome en el cogote.
|
Post by tmmachine on Sept 14, 2005 22:39:08 GMT 4
Home no Kelme vexollo jodido porque xa non existe, en todo caso podera ser no Comunitat Valenciana-Puertas Castalla, e por certo que menudo comezo de Vuelta tivo o teu primo, penso que lle deberian subir un pouco o sueldo.
Deica.
|
|
elamo
New Member
|
Post by elamo on Sept 15, 2005 21:01:04 GMT 4
xa tamen o illes balears nn e banesto e o liberti non e a once...teñen exactamente a mesma organización e xerarquia así k e o mesmo
|
|
tmmachine
New Member
Zocorro que me quieren violinar, me quieren llenar la'spalda pelos zoplandome en el cogote.
|
Post by tmmachine on Sept 15, 2005 22:57:28 GMT 4
si se pode ser o mesmo equipo pero se un equipo non se da a conocer polo nome do seu patrocinador deixa de ter patrocinador, co cal penso que os nomes dos patrocinadores dos equipos debense respetar, porque segun ti dis, enton o que e agora quick step e o clas-cajastur, Non?
|
|
elamo
New Member
|
Post by elamo on Sept 16, 2005 13:41:10 GMT 4
pero e q kelme nn e so o nome dun esponsor...e un mito do ciclismo español e mundial so solapado por indurain e algún mais...o mais grande ekipo q nunca existiu na miña opinion,por diante d once ou banesto pois con corredores con menos nome e prestixio ten sido moito mais regular n todalas carreiras sobre todo no tour onde a once e banesto na epoca post-indurain nunca tiveron continuidade...asík sera e seguira sendo kelme...o caso do quikstep e diferente porque parte do staff tecnico seguro q e diferente o do clas-cajastur estes son algúns dos nomes d corredores saidos da canteira d kelme...serrano,heras,sevilla kike gutierrez, santos gonzalez e como estandarte o gran escartin...akel corredor q iba torcido...
|
|