Gattuso
New Member
El mundo se divide en dos categor?as: los que tienen la pistola cargada, y los que cavan.
|
Post by Gattuso on Dec 15, 2005 22:56:29 GMT 4
Catanha non conta como galego??
|
|
Menix
New Member
Camiseta futboleeera!
|
Post by Menix on Dec 16, 2005 22:59:52 GMT 4
sí, a castaña e tipico de galicia e punto
|
|
elamo
New Member
Si xa non te leva nin del Bosque...
|
Post by elamo on Dec 22, 2005 20:35:02 GMT 4
estan ivan carril e dani mallo?por certo mencionaron a borja oubiña como estrela pero un xogador q di na tvg que co 0-1 do depor e un menos no celta xa estaba o derby perdido, aínda ll falta moito pa chegar a estrela en tódolos sentidos...esa mentalidade e a q, de momento separa os dous ekipos mais grandes do país
|
|
elamo
New Member
|
Post by elamo on Dec 26, 2005 19:22:17 GMT 4
comentar q estiven a punto de asistir con invitación o partido da seleccion nazonal pro o final nn puido ser...a mamala
|
|
Menix
New Member
Camiseta futboleeera!
|
Post by Menix on Dec 26, 2005 22:31:46 GMT 4
pppffff!!!! seguramente invitación persoal de quintana e con sitio no palco!!
|
|
elamo
New Member
|
Post by elamo on Dec 28, 2005 19:13:59 GMT 4
nn mais ben entradas conseguidas mediante miña irma co faro de vigo pero nn foi posible...debido a que reparten invitacions en agrupacions locais de toda galiza, a miña irma parecelle unha cacicada pero a min parecem + xusto pois así salen mais repartidas senon para alguén de burela ou de nigran estaba jodida para ir o partido
|
|
cadoi
New Member
|
Post by cadoi on Dec 28, 2005 19:31:02 GMT 4
nn mais ben entradas conseguidas mediante miña irma co faro de vigo pero nn foi posible...debido a que reparten invitacions en agrupacions locais de toda galiza, a miña irma parecelle unha cacicada pero a min parecem + xusto pois así salen mais repartidas senon para alguén de burela ou de nigran estaba jodida para ir o partido Home, meu pai conseguiu as entradas para el e para min a través de Internet, e logo mandáronllas a casa. Desa forma calquera é moito máis fácil. De todas maneiras a min o de que se garden tantas entradas para invitacións non me gusta, sempre critiquei esas costumes e non vou deixar de facelo agora. Sobre todo cando é evidente que si hai xente que iría e así queda sen entrada. Este partido é para todo o pobo galego, sexa ou non 'afín'. ¡¡¡FORZA GALIZA!!!
|
|
elamo
New Member
|
Post by elamo on Dec 28, 2005 19:35:28 GMT 4
xa pero noutros eventos igual un alto cargo(vexase secretario de estado, delegado do goberno etc) dispoñia de millons de entradas e por eso digo que e mais repartido e xusto...pero o problema nn e ese o problema radica no aforo de san lazaro que e a metade de riazor e balaídos
|
|
Menix
New Member
Camiseta futboleeera!
|
Post by Menix on Dec 29, 2005 17:34:15 GMT 4
estou dacordo co da capacidade do estadio...este ano que sea en santiago por iso de ser no centro de galicia...pero o segundo na coruña que enchemos o estadio sen problema...porque balaídos xa nino encheron co depor!!!xa teño posta a camisola...devezo por marchar a ocupar a miña localidade...que por certo e fila 2 e esta chovendo....sabe alguén se san lazaro e cuberto todas as localidades
|
|
cadoi
New Member
|
Post by cadoi on Dec 29, 2005 18:47:39 GMT 4
San Lázaro creo que está todo cuberto ... pero na fila 2 seguro que chega a choiva. Vaste mollar me parece. Eu tamén devezo por chegar, ver todo o espectáculo, axitar a miña bandeira, cantar o himno. Hoxe vai ser histórico, quede como quede o partido. Estou convosco no da capacidade, se máis xente collera, máis xente iría, eu sei de máis de un que estaría alí pero non conseguiu entrada, seguro que Riazor ou Balaídos tamén se enchían. O de Santiago está ben, pero o aforo quédase curto. Para iso podía ter sido en Pasarón Además, estou convencido que hoxe en San Lázaro vai haber moito espectador que nunca vai a un campo de fútbol e hoxe sen embargo non faltará. Seguro. ¡¡¡FORZA GALIZA!!! Como dixo Carlos Blanco no seu último espectáculo: a practicar o 'ataque emigrante', o empezar todos ó ataque pra marcar un gol, e logo volvemos todos pra atrás, montamos un bar ... e a vivir xDD
|
|
Gattuso
New Member
El mundo se divide en dos categor?as: los que tienen la pistola cargada, y los que cavan.
|
Post by Gattuso on Dec 29, 2005 23:27:13 GMT 4
estan ivan carril e dani mallo?por certo mencionaron a borja oubiña como estrela pero un xogador q di na tvg que co 0-1 do depor e un menos no celta xa estaba o derby perdido, aínda ll falta moito pa chegar a estrela en tódolos sentidos...esa mentalidade e a q, de momento separa os dous ekipos mais grandes do país Home, a mi Oubiña me parece un gran jugador, pero coincido en lo de la mentalidad. Si no preguntarle a Paco si no estaba conmigo cuando me dijeron que "ahora lo que tiene que hacer Vázquez es echarse atrás y rezar pa que no le caigan 6" (yo acababa de criticar la entrada de Méndez diciendo que ya que pierden 0-3, que se echen arriba porque algún golito fijo que cae y salvan algo de dignidad. En fin, yo es que soy un romántico).
|
|
elamo
New Member
|
Post by elamo on Dec 30, 2005 3:05:37 GMT 4
xa a actitude do derby de ambolos dous ekipos foi o q marcou a diferencia...un ekipo experimentado e loitador contra un moi novo, con calidade pero inexperto e q nn les gusta correr moito
|
|