cadoi
New Member
|
Post by cadoi on Dec 14, 2005 21:13:24 GMT 4
Bueno, 2 victorias e incluso millorástedes a anotación, non está mal. E con baixas importantes polo que vexo, ¿quen foron os anotadores principais do equipo? ¿E quen anotou a canastra decisiva? E, sobre todo, ¿de verdade aguantou a última posesión con 1 arriba? ¿E non lle fixeron falta para ter eles a última posesión? ¿Contra que inútiles xogabades?
Veña, ánimo e a pola terceira, a 2ª xa esta aí.
|
|
tmmachine
New Member
Zocorro que me quieren violinar, me quieren llenar la'spalda pelos zoplandome en el cogote.
|
Post by tmmachine on Dec 15, 2005 0:43:24 GMT 4
Bueno, 2 victorias e incluso millorástedes a anotación, non está mal. E con baixas importantes polo que vexo, ¿quen foron os anotadores principais do equipo? ¿E quen anotou a canastra decisiva? E, sobre todo, ¿de verdade aguantou a última posesión con 1 arriba? ¿E non lle fixeron falta para ter eles a última posesión? ¿Contra que inútiles xogabades? Veña, ánimo e a pola terceira, a 2ª xa esta aí. Con respecto o da ultima posesion por moito que nos fixeran falta ainda non estaban en bonus, polo tanto nese aspecto si que eran algo inutiles, por que en 20 segundos daballes tempo a facer 3 ou 4 faltas. ¿a canastra decisiva?, menos eu calquera, XDDDD. o anotadores principales eu penso que foron Diego, Gerardo e Denis. Deica.
|
|
|
Post by DoctorFausto on Dec 15, 2005 20:24:30 GMT 4
Bueno, bueno. A ver si vamos a acabar por convertir la prórroga en nuestro estilo de juego. Por lo menos se puede decir de nosotros que ademas de mano tonta tenemos nervios de acero.... A por el próximo, que ascender no está dificil.
|
|
tmmachine
New Member
Zocorro que me quieren violinar, me quieren llenar la'spalda pelos zoplandome en el cogote.
|
Post by tmmachine on Jan 14, 2006 12:34:12 GMT 4
Bueno bueno bueno, polo que parece o noso estilo de xogo si son as prorrogas, a ver se alguen me di o resultado do ultimo partido para poder actualizar o post de basket.
Deica.
|
|
|
Post by DoctorFausto on Jan 14, 2006 18:11:05 GMT 4
31-28
|
|
Menix
New Member
Camiseta futboleeera!
|
Post by Menix on Jan 18, 2006 20:23:19 GMT 4
esta semana podese consumar ese ascenso!!! veña rapaces!! motivación 100%
|
|
|
Post by DoctorFausto on Jan 19, 2006 14:06:41 GMT 4
Home, non sei como vai a cousa, pero se gañamos o seguinte partido creo que aseguramos un segundo posto, o que creo nos permite xogar promoción. Respecto a outos deportes, derrota de camelorrys voley ante un rival claramente suiperior que serviu para verlle as solucións os nosos problemas e a contribuír máis a mellorar a compenetración do equipo. Agora somentes queda acadar ditas solucións e deixar de ser seis persoas para converstirnos nun equipo. Un partido menos.
|
|
|
Post by DoctorFausto on Mar 17, 2006 21:48:27 GMT 4
Non sei se cadoi llerá esto, pero en resposta á mensaxe que me enviou o outro dia, ue sepa que camelorrys baloncesto xogará a fase de ascenso. Yessssssssss......
|
|
cadoi
New Member
|
Post by cadoi on Mar 17, 2006 23:43:16 GMT 4
Non sei se cadoi llerá esto, pero en resposta á mensaxe que me enviou o outro dia, ue sepa que camelorrys baloncesto xogará a fase de ascenso. Yessssssssss...... Si que leo si, levaba tempo sen entrar por aquí, e xusto hoxe atopo esta boa noticia. ¡A polo ascenso rapaces! E o ano que vén en 2ª, o lugar merecido.
|
|
Menix
New Member
Camiseta futboleeera!
|
Post by Menix on Mar 19, 2006 1:36:07 GMT 4
pois sí..ademais o outro día,(xa yo comentei a moi aproveitando que estaba de segurata no ruta,imaxinadea conversa: -moi!!...que nos deron por gañado o partido que nos puxeran o reves...e moi aínda dando entradas,a que ben!! perfecto..e cando xogamos?¿ -aínda no no puxeron, estaremos atentos, -veña atalogo(ou polo menos así recordo que foi)
|
|
|
Post by ahitaa on Mar 21, 2006 16:17:55 GMT 4
Menix: ¿Podo entra de balde Moi?
Moi: Claro, son 3 euros.
Esta foi realmente a conversa do xoves noite... xD
|
|
Menix
New Member
Camiseta futboleeera!
|
Post by Menix on Apr 19, 2006 1:17:38 GMT 4
oyoyoyoyoyoyoy equipo!!! novos calendarios e partidos da fase de ascenso 05-06...veñen do forno quentiños camellorrys-chuchufinos 25/4 13'15
camellorrys-zeltia 2/5 12'00
efecto total-camellorrys 9/5 10'45
patatas jugonas-camellorrys 16/5 12'00
dopados rubio-camellorrys 22/5 12'00
A.D.A.S.-camellorrys 24/5 10'45
|
|