elamo
New Member
Si xa non te leva nin del Bosque...
|
Post by elamo on Aug 8, 2005 2:44:44 GMT 4
creo que sería d recibo que mirarades o puto foro algunha vez en todo o veran posto que comprovo que os nosos horarios d messenger son bastant diferentes e incompatibles, polo que non staría d mais que alguén deixas mensaxes por aki para saber algo de alguén da clase ademais s a tarifa plana chega a burelañ... sei que nin vades chegar a ler esto nunca nas vosas vidas,pero asi descargome un pouco aki. a mamala
|
|
PACO
New Member
Non cabe duvida de que os holandeses tan coma cabras
|
Post by PACO on Aug 9, 2005 5:28:45 GMT 4
Terribleee!!! ;D Como sempre inconfudible jejeje Espero que por ahi ande todo ben. Xa ves que alguen mira esto de cando en vez ainda que non escriba moito. Eña pasadeo ben nestes dias de vacacions que quedan Un saudo
|
|
|
Post by DoctorFausto on Aug 9, 2005 13:15:36 GMT 4
Desde Brasil con amor no? Juasjuas. Bueno, la verdad es que esto si que está un poco muerto, así que o esperamos a que empiece el curso para activarnos o que cada uno cuente un poo de sus vivencias veraniles. A ver si spabila este basurero de ideas un pokillo. Enga nenes, pasadeo ben.
|
|
elamo
New Member
|
Post by elamo on Aug 9, 2005 22:36:50 GMT 4
que sepades que confiaba en vos para que esto fora adiante...non fai falla que m deades as gracias porque eu sempre camiño con humildade...jejeje A ver se e verdad e os inutiles d santiago que se atopan no noso mesmo continente se percatan...e os d coruña e vilagarcia tamen(non confio n que chegue internet a molina seca...)
|
|
Menix
New Member
Camiseta futboleeera!
|
Post by Menix on Aug 11, 2005 22:19:37 GMT 4
jejeje...pois eu vouvos contar unha anecdota deste verán para votar unhas risas...se vos conto que fun a ribadesella e me enrrollei todo borracho cunha boy scaut que dixo que tiña 17 anos(espero que non mentira)e que estaba no outro camping do pobo e o volver o meu(acompañado cun vasco amigo meu e de frei(que tamen foi)))pois o tío que era bastante aberchale pois puxose a romper retrovisores de coches ante o meu abraio...debíu intentar romper 15....e eu pois do borracho que iba pois ata o intentei con 3(arrepintome...pero creo que non rompin nada)espero que vos entreteña este fasciculo das miñas vacacións) hoxe empezei a estudar termo....de verdade ai xente que gaña cartos con estas cousas'
|
|
elamo
New Member
|
Post by elamo on Aug 12, 2005 2:49:06 GMT 4
non sei como o ves pero dspois do episodio do pao en santiago e agora esto vas resultar un ser perigoso e violento...enemigo de españa!!!! non ta mal ...así que fuches o sella...normal
|
|
Gattuso
New Member
El mundo se divide en dos categor?as: los que tienen la pistola cargada, y los que cavan.
|
Post by Gattuso on Aug 12, 2005 23:00:46 GMT 4
Denis, eres un peligro social. Lo digo por la chavala, dentro de poco ya te veo en Antena 3: "El pederasta del retrovisor". Y además Scout: eso resta 4 años a la víctima.
Mi verano se podría resumir en tres palabras: estudiar, estudiar, estudiar. A veces me permito el lujo de ver una peli, leer el sport que no dice NADA porque es verano, darme un chapuzón en la piscina o jugar con el gato. Esto es vida, chicos. Por suerte hoy a venido a visitarme Fabio y he disfrutado de buena compañía y diversión. Ya me entendéis. Bueno, espero que después de este mensaje os haya alegrado el día sabiendo que vuestras vacaciones podrían ser peores, o no existir.
|
|
elamo
New Member
|
Post by elamo on Aug 13, 2005 0:38:35 GMT 4
bueno sintese bastante que non podas disfrutar enteiramente esta agradable epoca do ano...pero voum centrar n que t foi visitar fabio e tiveches diversión(ya m entendeis) haber si a falta d un van ser dous "cualkieras" e a min si que m entendedes...pasadeo ben e non estudiedes tanto que o importante e a saude e a familia...o resto non se sabe certo
|
|
|
Post by ahitaa on Aug 15, 2005 23:17:35 GMT 4
Muy buenas señoroes mios! Esto nunca moriraaa muahahaaa, simplemente nos tomamos un ligerito descanso de toda la agobiante tecnologia informatica.
Ya veo que el verano no cambia a la personas, la pederastia se lleva escondida y suelta destellos relampagueantes xDD.
aaiss... Ahora estoy convocado por el seleccionador de estudiantes universitarios incompetentes en santiago, si señores, me vine hoy mismito para encerrarme y enfrascarme en el mundo underground de la preparacion concienzuda, y tb tozuda, de los ........ de septiembre (la palabra examen es todavia tabu en algunas sociedades, como la mia xDD).
Asi que si alguien se viene por estas tierras tan fertiles en mentes pensantes como las nuestras que no dude en en tomarse un refrigerio con el Sr ahitaa (sí Ruben, ya tengo el sombrero que tehabia comentado, ia lo veras ia... xDDD, mi desvergüenza me permite llevar esas panojadas, y lo de fuma en pipa... solamente debo encontrarla en los baules de mi casita jiijji).
Sin mas dilaciones aprovecho esta oportunidad para enviarles un cordial y generoso saludo.
PD: Si cuandouno quiere ser pedante hasta sobra pedanteria.
|
|
|
Post by DoctorFausto on Aug 16, 2005 0:49:29 GMT 4
Vaya vaya... Regreso de mi semana de reflexión y recogimiento y me encuentro con este panorama.... Ya me resulta inquietante que haya Girl Scouts, pero encima es que va Mr. Denis Vidal y se papa una de 17 añitos. Vayamos por puntos: 1- 17 añitos tiene las hermanas de gran parte de nosotros (en teniendo hermanas). Asaltacunas ;D (por decirlo fisnamente) 2- En las pelis y dibujos americanos, únicos lugares de habitat de los seres mitológicos que nos ocupan, las Scouts se caracterizan por no sera animadoras, es decir, que tiene pelaso. Así que espero confirmación. ¿Por lo menos estaría buena? 3- Me llena de orgullos y satisfacción comprobar que esta creciendo un pequeño delincuente en bnuestras filas. Nuca esta de más que cuando aparezca la foto de Denis en los más busados del FBI puedas fardar delante de tus padres diciendo que estudio contigo y que antes de ser el mayor capo y matón de todos los tiempos intentaba robar palos de los árboles y romper 3 retrovisores. 4- respecto a lo anterios, pagaba cientos de euros por verte cocido intentando acertarle al retrovisor bajo la atenta mirada de tu tutor en semejantes correrías. 5- El encuentro de Fabio y Celos... Pos eso, que ya sabemos... En cuanto a mi verano... Mas o mens que el del Gatusso pero un poco más largo, es decir, estudiar, estudiar, estudiar y seguir estudiando. Me encantaría poder relatar aquí alguna anécdota ridícula para vuestro jolgorio y regocijo, pero als bibliotecas no son desde leugo los lugares más apasionantes sobre la faz de la tierra. Bueno nenes, nos vemos en 15 dias. Granja, esta vez no vencerás. MUAHAHAHAHAHA
|
|
elamo
New Member
|
Post by elamo on Aug 16, 2005 20:21:57 GMT 4
vale sodes un pouco fillos dun can decindo que tanto estudiades porque eu aínda non empecei a facer casi nada(lin os apuntes de ciencia dos materiais un par de veces) e empezome a cagar...aínda que debo ter en conta que teño para setembro as asignaturas mais faciles do curso pasado( materiais, tecnicas e ...aplicacións) case sempre que llo comento a alguén dime que xa o sabe(realmente so me pasou con paco) asík parecem que debeu haber bastante kchondeo co tema poloque vou pedir nomes e van rodar kbezas maricas de merda...sin mas despidome ata o 1 d setembro que desembarcarei en santiago para un novo curso. a mamala
|
|
Menix
New Member
Camiseta futboleeera!
|
Post by Menix on Aug 18, 2005 23:30:06 GMT 4
mario ten razón!! aquí parece que ninguén se sabe divertir!! trankilidade!! eu desmadreime por vos ata o día 9 que empecei a estudar!!! de agosto por suposto!! aver se espabilades por boiro e panxón!!!
|
|
elamo
New Member
|
Post by elamo on Aug 19, 2005 3:03:28 GMT 4
nove d agosto joder eu empecei a estudiar este dias...debe ser por eso q non t atopo nunca no messenger...pasadeo ben,estudiad,pero os fins d semana do veran non s perdoan que a vida e moi corta e as minisaias que s ven por ahí, por sorte, tamen a mamala
|
|
cadoi
New Member
|
Post by cadoi on Aug 19, 2005 19:51:35 GMT 4
Denis, cando dis que o intentaches con 3, e que cres non ter roto nada, ¿a que te refires, a dedos ou a espellos? Incrible, deiquí a nada, delicuente máis buscado, Bin Laden e ti os primeiros na lista. E di que non se metan contigo, todos sabemos que por enriba de 16 é todo legal, por baixo de 14 é todo ilegal ... e en 14-16 temos o famoso baleiro legal. Bueno,podemos falar de se é moral, pero, ¿alguén ten diso?
|
|
elamo
New Member
|
Post by elamo on Aug 26, 2005 3:30:20 GMT 4
estaria d puta madre reactivas esto porque empezamos ben pero xa foi todo tomar polo cu outra vez menos mal q agora aínda vou enganchando a alguen no messenger animadevos...a mamala
|
|