|
Post by DoctorFausto on Sept 15, 2005 14:54:22 GMT 4
31 de Agosto del año 1984. Cae una nevada del quince. En un hospital cualquiera de una cuidad cualquiera... Doctor Carter: Es un niño señores Niño: Buaaaaaaa!!!! Lisardo: Oh, meus parabéns doctor, realizou vostede un gran traballo. Niño: Y una mierda niño, soy Denis... Xavier Denis. Y quiero echar un pro en la play ahora mismo. Doctor Carter: ¿Pro?¿Play? No se de que me hablas, pero probablemnte esa videoconsola de tercera generación de Sony de 128 bits de la que supongo (por un casual) que hablas y ese juego de futbol para en el que supongo que en 2005 se habrán lanzado 4 partes au no han sido inventados, o si lo prefiere desarrollados. [Denis se cae al suelo, se encarta y empieza a llorar traumao] Doctor Carter: Señores, puedo afirmar realmente que su hijo no es normal. Destacará en esta vida, se lo prometo, si no les devuelvo el dinero. Al cabo de un poar de horas X. Denis Lopez Collazo abandonaba el hospital en compañia de sus amoroso padres.
|
|
elamo
New Member
Si xa non te leva nin del Bosque...
|
Post by elamo on Sept 16, 2005 13:52:25 GMT 4
terrible...jejejej fooooooollatela
|
|
Menix
New Member
Camiseta futboleeera!
|
Post by Menix on Sept 16, 2005 18:58:24 GMT 4
sisisisis....a verdade e que é bastante bo...demomento deteñamonos nesa idade!!!non avancemos mais!! oxe a santiago a sair todo o mundo!!!
|
|
|
Post by DoctorFausto on Dec 30, 2005 3:48:51 GMT 4
La infancia de Denis fue de lo más normalita. Se chupaba el dedo (...), perseguía a sus compañeras de guardería haciendo el elefante pa sobarle las tetas, y aprendía las sutilezas del lenguaje social. Cosas como rebota y explota o tretas maquiavélizas como el que lo dices adornaban su vocabulario habitual. Esta habilidad le venía de Lisardo López, amantísimo progenitor que el gustaba de llamar "papá". Uno de los días más memorables y a la vez frustrantes de su vida fue cuando papá le hizo la pregunta fatal: Lisardo: "Queres que che conte o conto da Buenapipa" Capitán XD: "¡¡¡¡siiiiii!!!!" Lisardo "Eu non dixen si, eu dixen si querías que te contase o conto da Buenapipa Capitán XD: "¿qué?" Lisardo "Eu non dixen que, eu dixen si querías que te contase o conto da Buenapipa Capitán XD: "de que falas" Lisardo "Eu non dixen de que falas, eu dixen si querías que te contase o conto da Buenapipa Capitán XD: "estas tolo" Lisardo "Eu non dixen estás tolo, eu dixen si querías que te contase o conto da Buenapipa Capitán XD: "Boh!" Lisardo "Eu non dixen boh!, eu dixen si querías que te contase o conto da Buenapipa Capitán XD: "cala" Lisardo "Eu non dixen cala, eu dixen si querías que te contase o conto da Buenapipa Capitán XD: "Mamaaa!!" Lisardo "Eu non dixen mamaaa!!, eu dixen si querías que te contase o conto da Buenapipa Capitán XD: "Papá estase a rir de min" Lisardo "Eu non dixen papá estase rir de min, eu dixen si querías que te contase o conto da Buenapipa Capitán XD: "Buahhhh" Lisardo "Eu non dixen buahhh, eu dixen si querías que te contase o conto da Buenapipa .... El rollo duró hasta que vencido y desarmado el XD, Lisardo venció por goleada. Pero XD no se había rendido. Durante semanas diseñó un plan para vencer a su padre, le haría pagar por mil la derrota que le ahbría infringido. Cálculos, consultas en enciclopedias, diseños, planos, etc... Todo era poco para la gran contraofensiva. Un año después, se presentó bien pertrechado ante el enemigo. Seguro de su victoria divisó al objetivo. Sentado en su sillón favorito, leyendo la prensa y fumando en pipa. XD aprovechó el factor sorpresa y atacó: Capitán XD: "¿Queres que che conto o conto da Buenapipa?" Lisardo: "¿Queres que che conte o conto da Buenapipa?" CApitan XD:"eu non dixen queres quque che conte.... ...... ...... ..... Capitán XD: MAMAAAAAAAA!!!!!!
|
|
Menix
New Member
Camiseta futboleeera!
|
Post by Menix on Dec 31, 2005 22:44:00 GMT 4
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajajajaaajajajaja o mellor de todo e que mo facía en realidade!!! estas ben documentado abbadon (por certo....cadoi no mycar o día da selección galega..que gran acontecemento,que duas grandes xeracions de baloncestistas)
|
|
elamo
New Member
|
Post by elamo on Dec 31, 2005 23:26:01 GMT 4
terrible ...fooooollatela
|
|
cadoi
New Member
|
Post by cadoi on Dec 31, 2005 23:59:01 GMT 4
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajajajaaajajajaja o mellor de todo e que mo facía en realidade!!! estas ben documentado abbadon (por certo....cadoi no mycar o día da selección galega..que gran acontecemento,que duas grandes xeracions de baloncestistas) Medio pick 'n roll se xuntou alí o xoves. Entre 2 fontaneiros actualmente compoñentes do Camelorrys, o inefable cadoi, matemático e agora retirado do basket como xogador e un xeógrafo que está este ano en 1ª universitario, case podían formar un quinteto. Pero por enriba de todo, os berros esa noite eran outros, tales como: GA-LI-ZA!!! GA-LI-ZA!!! ou UNHA NACIÓN, UNHA SELECCIÓN!!! ou CAÑA, CAÑA, CAÑA, O VINDEIRO CONTRA ESPAÑA!!! A ver cando repetimos, 3 NACIÓNS XA!!!!!, xente como Guardiola ou Iríbir xa o pediron, é un clamor, queremos ese torneo canto antes millor.
|
|
elamo
New Member
|
Post by elamo on Jan 2, 2006 20:22:42 GMT 4
estaría de puta madre sería un torneo d prestixio televisado e ben pagado... amais se algunha seleccion quere adquirir dese prestixio podería enfrontarse as tres nun mesmo ano o igual q o grand slam que veñen de gañar os neozelandeses no reuno unido eiquí sería o gran xamon ou gran estatut ou incluso gran carod...coa sua versión castelanizada gran bono...
|
|
Menix
New Member
Camiseta futboleeera!
|
Post by Menix on Jan 3, 2006 4:46:13 GMT 4
eeeeeeeeeeeeee ei ei ei ei !!! non vos desviedes do tema!!! neste link estase para falar de big denis!!!! pasadevos a o tema selección galega xa!! nada de desviarme!!
xd xd xd xd xd (con cariño)
|
|
cadoi
New Member
|
Post by cadoi on Jan 3, 2006 16:08:12 GMT 4
nada de desviarme!! xd xd xd xd xd (con cariño) Home, desviado xa estás un rato ¿eh? ;D O que pasa é que tes medo de que se te desviamos máis, acabes por enderezarte xDD e iso si que non pode ser xD Tamén, menudo afán de protagonismo eueueueueueueueeueueueueeueu, ¿non sabes dicir outra cousa?
|
|
Menix
New Member
Camiseta futboleeera!
|
Post by Menix on Jan 4, 2006 14:57:18 GMT 4
xxxxxxxxxxxxxxDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD vaia pifia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! con esa devolvesme a de abaddon e o de marical!!!!ajajajajajajajajjaja
|
|
elamo
New Member
|
Post by elamo on Jan 4, 2006 21:52:23 GMT 4
por que big denis e non sex denis: violador de girl scouts...jejejej
|
|
Menix
New Member
Camiseta futboleeera!
|
Post by Menix on Jan 5, 2006 18:59:12 GMT 4
o grande en fin de año!!
|
|
|
Post by DoctorFausto on Jan 8, 2006 14:46:26 GMT 4
En cuanto me informe lo suficiente igual empiezo la serie Sex Denis. Un spin off the big Denis protagonizado por denis.... No tiene sentido, pero da igual
|
|
Menix
New Member
Camiseta futboleeera!
|
Post by Menix on Jan 8, 2006 17:32:18 GMT 4
el guión esta echo....se necesita un buen director y un poco de presupuesto!!!! la veo en los globos de oro!!!!!
|
|